Шукати в цьому блозі

неділю, 24 лютого 2019 р.

Україно – пісня моя (Ukrainian Art Society – BDS 1010)


Сторона 1:
Руки твої - два крила (музика Ігоря Шамо) - виконує Андрій Кікоть
 Нічка цікава (Українська народня пісня) - виконує тріо бандуристок: Валентина Третякова, Ніна Павленко, Нелла Бут
 Там, де ятрань круто в’ється (Українська народня пісня) - Виконує Костянтин Огневий та симфонічний оркестр
 Ой, у полі дві тополі (Українська народня пісня) - Виконує хор ім. Г. Верьовки. Диригент Анатолій Авдієвський
 Ластовинки (Музика Олександра Білаша) - Виконує тріо бандуристок
 Баркарола (Музика Миколи Лисенка) - Виконує інструментальний квартет

Сторона 2:
 Летять, ніби чайки (музика Юліани Рожавської) - Виконує тріо бандуристок
 Ой, зацвіли фіялочки (Веснянка-хоровод) - Виконує хор ім. Г. Верьовки
 Розійшлись дві стежки (Музика О. Білаша) - Виконує тріо бандуристок
 Пішов би я в ліс по дрова (Українська народня пісня) - Виконує хор ім. Г. Верьовки
 Дам я яловицю (Лемківська народня пісня) - Виконують сестри Байко
 Києве мій (Музика І. Шамо) - Виконує хор ім. Г. Верьовки. Соліст Василь Завгородній

Скачати платівку з Яндекс
Скачати платівку з Google

Прослухати платівку "Україно – пісня моя"

Немає коментарів:

Дописати коментар