Шукати в цьому блозі

суботу, 12 жовтня 2019 р.

Володимир Турець - Рідна земле моя - 1981 - Мелодия - С30-16567-68

Сторона 1
Рідна земле моя (П. Майборода – Д. Луценко) – Державна хорова капела «Думка» та симфонічний оркестр Укртелерадіо
 Журавлина туга (О. Білаш – В. Котляр) – Інструментальний ансамбль п/к Анатолія Цадіковського
 Ой видно село (обробка Богуславського) – Інструментальний ансамбль п/к Анатолія Цадіковського
 Вечір на дворі (обробка К. Скорохода) – Оркестр російських народних інструментів п/к Миколи Калініна
 Ой важу я, важу (обробка О. Чишка) – Оркестр російських народних інструментів п/к Миколи Калініна
 Клавелітос (обробка А. Авдієвського) – Державний Український народний хор ім. Г. Верьовки

Сторона 2
 Одна гора високая (обробка І. Вілінської) – Оркестр російських народних інструментів п/к Миколи Калініна
 Ой кум до куми залицявся (обробка Я. Степового) – Оркестр російських народних інструментів п/к Миколи Калініна
 Підкручу я чорнії вуса (В. Верменич – А. Мястківський) – Оркестр російських народних інструментів п/к Миколи Калініна
 Мамо, які в мене очі (К. Мясков – А. Драгомирецький) – Естрадний оркестр Укртелерадіо

 Гей туман (К. Мясков – А. Драгомирецький) – Інструментальний ансамбль п/к Анатолія Цадіковського
 Дніпро-Славутич (В. Верменич – І. Нехода) – Державний Український народний хор ім. Г. Верьовки

Всесоюзна студія грамзапису. Українське радіо. Записи 1976–1981 рр.


Скачати платівку з Google
Скачати платівку з Яндекс

Прослухати платівку "Володимир Турець - Рідна земле моя"


1 коментар: